Pieterpad dag 10

2 juli 2014 - Lemele, Nederland

Pieterpad dag 10 27 km

Het is mooi weer dus vandaag nog maar een flinke afstand, het plan is tot Holten te gaan.

Het is een eenvoudige route bijna alles recht door, we lopen over de Sallandse heuvelrug, erg mooi.

Wij voelen wel aan de beentjes dat er gisteren flink is geklommen en gedaald, de spiertjes hebben het zwaar vandaag.

Na ongeveer twee uur, in Hellendoorn koffie met appeltaart genoten.

Alsmaar door bossen en glooiend landschap naar Nijverdal, mooie bossen heidevelden en uitkijkpunten.

Jose heeft vandaag haar spoor achter gelaten, wie hem wil vinden gaat maar zoeken.

Nel ik sta nog fier overeind en geef tegengas.

In Holten aangekomen liepen we zo de ijstent in heerlijk.

Morgen caravans verplaatsen naar Vorden en jaja ook wandelen iets minder ver.

1. John van Loon:
    2 juli 2014
    Eindelijk dus knap weer vandaag!? Foto's zien er in ieder geval zonnig uit. En.....het schiet goed op!
    Groeten en hou jullie taai!
  2. Mary:
    2 juli 2014
    Fijn meiden dat het goed gaat,het weer werkt ook mee geniet daar van.
    Geniet van alles en blijf ons op de hoogte houden.
    Liefs Mary
  3. Gerben:
    3 juli 2014
    Gisteren hebben jullie alweer een flink stuk gelopen. Blijf de spieren goed verzorgen. De weergoden zijn met jullie. Dan is het mooi wandelen en is Nederland op zijn mooist. Ik lees dat jullie met volle teugen genieten. Ik kijk wel uit naar wat foto's op de site. Zien we ook wst beelden. In Zoeterwoude is het vandaag zomers.
  4. Lenie:
    4 juli 2014
    Heerlijk is dat toch, als je aan komt! Dat er gewoon een ijstent staat! Meer dan verdiend een ijsje genomen natuurlijk!