Pieterpad dag 20

13 juli 2014 - Swalmen, Nederland

Pieterpad dag 20 22 km

Weer op tijd uit bed, we gaan naar Montfort. Krista en Lois zijn om 09.00 uur weer op huis aan gegaan, het was erg gezellig.

Zoals elke dag zijn we weer op tijd op ons vertrekpunt, Andre en Koos gaan weer voor de behuizing op de nieuwe camping zorgen.

We vertrokken uit Swalmen, toch maar een vestje aan het is nog wat fris.

We gingen door het bos richting Boukoul, daar zou een oude Romeinse weg zijn, het was een grindpad zoals vele die we al bewandeld hebben.

In Spik zijn we kofiie gaan drinken nou dat was smullen. Koffie, kersenvlaai met slagroom, baileys met slagroom en een bonbon, nou waar krijg je dat? voor 3,60 euro pp.

Na deze traktatie liepen we als een tierelier.

Via Straat langs Roermond, het pad was vandaag zeer afwisselend, dat was heel fijn na al dat bos van gisteren.

Wij hadden gisteren niet de beste dag Jannie een dikke scheen en  enkel en José heeft ruzie met dazen gehad en haar kuiten zijn een keer zo dik.

Gelukkig ging het vandaag weer wat beter.

En je gelooft het niet hebben de mannen in Montfort voor een ware braderie gezorgd 160 kramen geregeld, goed he?

Het gaf verkeers technisch wat problemen maar ach alles heeft zijn charmes.

We staan op een mooie camping we genieten nog een week.

1. Mary:
    13 juli 2014
    Hoi meiden,wat een verhaal weer en wat een mooie benen ze hebben toch heel wat te lijden.
    Het weer hebben jullie nu wel mee,mag ook wel de laatste week.
    Mooie plaats namen ook heb er nog van gehoord,fijne dag morgen.
    Liefs Mary
  2. Nel en John van Loon:
    13 juli 2014
    Mooi reisberslag weer! We waren gisteren een beetje in de buurt, een dagje Roermond bij vrienden uit ons Limburg tijdperk. Plaatsnamen komen ons dus bekend voor... Janny, het plaatsje Hunsel nog gepasseerd?
    Geniet nog van de laatste wandeldagen! Wat gaat het dan ineens weer snel, hè
  3. Bianca:
    13 juli 2014
    Hallo dames ik geniet elke dag van jullie verslag en leuke foto's en ook petje af voor de mannen die jullie heel goed begleiden zet hem op deze laatste week gr