Pieterpad 7 29-06-2014

30 juni 2014 - Sleen, Nederland

Dag 7 Pieterpad  22 km

Hallo hier zijn we weer de internet verbinding is gelukt dus de verhalen gaan weer gemaakt worden.

Wij zijn zaterdag op de camping Varsenerveld in Ommen aan gekomen, prachtige plekken met veel ruimte.

Zondag gaan we weer wandelen met zus Helma en zwager Herman en hond Bobby.

De afspraak was dat zij er om 8.45 uur zouden zijn, maar wij hebben nog niet het ritme op de camping Jose werd er strondzenuwachtig van liep rond als een kip zonder kop.

Gelukkig was de rust van Jannie sterker en kwam alles toch goed.

Koos heeft het hele stel naar Sleen gebracht, en dacht zoek het maar uit lekker rustig.

We hadden prachtige route van Sleen naar  Coevorden, een paar buitjes gehad.

Onderweg bij een camping koffie met appeltaart voor het vreselijke bedrag van 10 euro waar vindt je dat nog? Wij trakteerden, in ruil voor een BBQ bij Herman en Helma in Dedemsvaart.

Bobby is een heel fijne wandelhond blaft niet en loopt rustig mee.

Na het wandelen zijn Herman en Helma naar huis gegaan en wij na een frisse douche ook naar Dedemsvaart.

Daar hebben we heerlijk gegeten en voetbal gekeken hieperdeipiep Nederland nog een rondje verder.

1. Krista:
    30 juni 2014
    Geniet er lekker van!!! En nu hopen dat het weer een beetje mee gaat werken dan is het helemaal top! Xx
  2. Bianca:
    30 juni 2014
    Succes dames vind het heel leuk om jullie verhalen te volgen .
  3. Nel en John van Loon:
    30 juni 2014
    Ja, als je de uithoeken van Nederland opzoekt, is de kans groot dat de WIFI verbinding niet optimaal is......:-). Succes dames, en ik hoop dat het bij af en toe een buitje blijft!