Dag 6 Pieterpad

16 mei 2014 - Orvelte, Nederland

Dag 6 Pieterpad  16 KM

De zin van de dag:

Allemachtig wat is het wandelleven prachtig!!!

Bedankt voor de reakties, leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.

Vandaag de laatste wandeldag van deze week, het streven om in Sleen te komen is gelukt, met gemak. Jammer er nu mee te stoppen maar we gaan verder op 29 juni en lopen dan in drie weken naar de Pietersberg.

Het begin van de dag wat prachtig zon zon zon HEERLIJK!

We zijn weer afgezet vlak voor Orvelte, Andre en Jelle met de auto en de fietsen naar Sleen, die gingen daar een rondje doen,

We gingen gelijk het bos in richting Schoonoord door boswachterij Sleenerzand.

Een heel mooi stukje bos, daar is ook het monument van de dames Bertje Jens en Toos Goorhuis-Tjalsma de grondlegsters van het Pieterpad.

Toen Jose boven op de berg stond zag ze zowaar Andre en Jelle in het bos fietsen, even roepen en fluiten en toen kwamen zij er ook aan.

Mooi foto momentje, wij voor het beeld en zij voor het beeld.

Boterham met gebakken ei gegeten en toen weer verder.

Soms zijn er wel heel veel broekeberen in het bos hihi.

We hebben een bosmierenhoop gezien zo hoog als Jannie.

Door bos en langs akkers richting Sleen, hier bij de molen 'de Hoop' troffen we elkaar weer.

Naar Mid Laren gereden en ons welverdiende biertje gedronken.

Als afsluiting van de geweldige wandelweek zijn we pizza gaan eten.

Mannen bedankt voor de verzorging en Jelle voor het helpen met de computer, we hebben veel geleerd.

1. Mary:
    16 mei 2014
    Knap gedaan meiden,dit was dus de warming-up.
    Wij zijn in Zwolle en genieten daar van het mooie weer.
    Rusten jullie maar lekker uit,en dan in juni het echte werk,gaat jullie zeker lukken.
    Liefs Mary
  2. Rut:
    16 mei 2014
    Stoer hoor, jammer dat jullie pauzeren net nu het mooier weer wordt. maar eind juni vast nog mooier. groet.
  3. Jelle:
    16 mei 2014
    Nou dames het was er gezellig met jullie. Knap gedaan ik doe het jullie niet na.
  4. Nel:
    Hoi wandeldiva's,
    Zo te lezen zijn jullie inmiddels aardig ingewandeld...Kuiten zien er goed uit.... Kan mij voorstellen dat je het liefst nu door zou willen lopen.... maar die paar weken zijn zo voorbij en dan kun je weer verder... en een goede tip voor 2015 de Coast to Coast :-)
  5. Gadisa & Jos:
    17 mei 2014
    Via Jannie ben ik hier terecht gekomen :) en heb inmiddels alles gelezen.
    oh oh wat heb ik aan jullie gedacht de afgelopen dagen.
    Wandeldiva's zag ik in een reactie voorbij komen en dat zijn jullie! *applaus*
    Nu op naar Juni!